Onsdag 11 mars

Idag var en segstartad dag. Jag fick gå upp tidigt för att rasta vovven och kände mig oerhört seg och trött. Sådär nästan på väg att bli sjuk. Jag hade besök av min landslagskompis Johan som åkt ner för träning med oss och som övernattade hos mig. Hoppas att han inte tog det som att jag var sur eller nåt åt det hållet. Jag var bara helt slut. 

Jag åt lunch med Ulf (ordförande för Trelleborgs-moderaterna och oppositionsråd) men framförallt en väldigt trevlig och klok vän med båda fötterna på jorden. 

Sedan bar det av mot Trelleborgshem för att söka ny lägenhet då jag av olika anledningar behöver flytta till större och gärna närmare stan.
Min ledarhund Gibsons intåg i mitt liv är stor anledning till att jag behöver flytta. 

Dagen avslutades med att jag fick introducera anställda från Alfalavals huvudkontor i Goalball vilket var en väldigt rolig upplevelse. 
De är så rolig med människor som går head on i nånting de aldrig provat förut. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du hittar en större lägenhet ☺

2015-03-12 @ 11:36:28
Postat av: Anonym

Mvh
Christel

2015-03-12 @ 11:36:46
Postat av: Johan

Haha, det var ingen fara vetdu ;)

Hur ser det ut på lägenhetsfronten då, hittar ni något? :)

2015-03-16 @ 15:12:04
URL: http://goalballjonny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0