Många bollar i luften

nu var det verkligen längesen jag var aktiv här och har till och med funderat på att lägga ner det här pga tidsbrist.
Ibland händer det saker och olika möten med människor som gör att man får ny inspiration och ork att ta tag i vissa grejer som man en gång tyckt var viktiga och varför.

haha det var så längesen jag faktiskt skrev nåt här så att jag helt glömt bort vad det var. jag hade till och med glömt bort lösenordet så att jag fick fixa ett nytt :-)

Mycket har hänt sen sist men för att nämna några så är det fullt upp med goalball på många sätt. Just nu är jag skadad och kanske skriver mer utförligt om det vid tillfälle. Jag har fått en fantastisk ledarhund, en svart labrador som heter Gibson och det kommer nog en hel del kring honom här.

Jag har också valt att aktivt arbeta med politik genom att engagera mig i Moderaterna i Trelleborg och har dessutom fått en plats i bildningsnämnden och därmed även en del underuppdrag vilket innebär att jag kommer arbeta mer kring grundskolan och även folkuniversitetet i Trelleborg.

I november förra året fick jag äran att vara del i att återuppliva Synskadades förening i Trelleborg och sitter som ordförande fram till åtminstone årsmötet den 25 mars och sen får vi se hur det går. Det viktigaste är att vi har fått igång föreningen på nytt och att det nu finns en förening där synskadade kan vända sig till i Trelleborg med omnejd.

Mitt arbete på FIFH Malmö går också bra och jag har haft en hel del väldigt roliga uppdrag och har många riktigt kuliga grejer framöver.
så följ bara med här och försök hänga med i allt för jag gör det inte :-)


#Goalball #Ledarhund #Moderaterna #SRF #Idrott #Funktionsnedsättning #FIFH #Malmö #Trelleborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0