Fullspäckad dag

nu jävlar är jag på gång. i färd med att skriva mitt andra inlägg på samma dag. Idag har verkligen varit fullspäckad. Jag fick gå ut väldigt tidigt för att morgonrasta Gibson. Då han går på Cortison till följd av en efterhängsen öronproblem så behöver han rastas ofta så min klocka ringde kl 06.30. för normala människor så hade det kanske inte varit några problem men eftersom jag inte är normal eller för den delen eftersträvar det så blir det lite problematiskt med att gå upp så tidigt då jag kom i säng först vid 1 tiden på natten. Det jag menar med normalt är väl att ska man upp så tidigt så kanske 22 tiden kanske är något att sikta på för läggdags. Dagen började dock på ett bra sätt ändå med att jag hade föreläsning och att jag fick instruera ett gäng elever från byggymnasiet i Malmö i goalballens konst. sen var det gymet som kallade där jag fick utfört ett väldigt bra kombopass där hela kroppen fick arbeta hårt. Direkt efter passet fick jag och Gibson snabbt ta oss tillbaka till FIFH där en härlig massage väntade innan vi återigen fick lite bråttom till nästa möte som var på Folkuniversitetet i Malmö där jag representerade Trelleborgs och bildningsnämnden. Vid 18 tiden var det så dags för det roligaste och mest spännande mötet för dagen. Nämligen årsmötet för Moderaterna i Trelleborg där jag fick förtroendet att få vara ledamot i styrelsen. Jag ser verkligen fram emot att få arbeta med alla dessa fantastiskt engagerade och duktiga människor och bidra till att Trelleborg fortsätter utvecklas och förblir en stad i framkant. #Moderaterna #Trelleborg #goalball #Folkuniversitetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0