Äntligen spel igen!!!

Det känns som det var sjukt länge sen sist men äntligen ska speltröjan på och jag ska få lira igen.

Ända sen jag drog axeln ur led den 4:e februari i år har jag längtat efter den här dagen. Den dag då jag kan återgå till att få spela match och känna den där fantastiska matchnerverna och ge allt för mina lagkamrater där ute på banan.

Imorgon är det invigning för en av världens största goalballtävling och den inleds med pompa och ståt.

Det blir en gemensam marsch genom centrala Malmö från vårt hotell till rådhuset där Malmö stad bjuder på en helt fantastisk middag.
Där kommer det också bjudas på traditionsenliga tal och förstklassig musik av bandet Synliga vars medlemmar själva lirat goalball.

På fredag är det så äntligen dags för match på Kulladal sporthall och turneringen håller på ända fram till på söndag lunch.

Har du inget för dig så kom gärna dit och heja fram de blågula till seger.

Jag förväntar mig att kanske inte få så mycket speltid med tanke på min skada men men kan lova att jag är sugen på att komma ut på banan och ge järnet.

lägger spelschemat här så får vi se om filen funkar annars så får ni gå in på www.fifh.com för spelschema.

Gameschedule.doc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0