Vinnaren av ett par skor från Paralympics är !!!

Hola pio er
Hoppas ni haft en skön vecka och att helgen blir precis så som ni förtjänar.

Jag har haft en kanonrolig vecka med varierande och givande arbetsuppgifter. Bla så har jag varit konfrensier (haha ett sånt där ord som är as jobbigt att stava) på Talangjaktens marknadsföringsdag på Malmö central i tisdags och fick visa goalball för 100 tals folk på Kockums i onsdags.
Igår fick jag visa goalball för en supertrevlig klass från Vellinge gymnasieskola.

Under en veckas tid har ni läsare kunnat kommentera för att vinna ett par helt nya Li.ning skor från Paralympics men en av de få som gjort rätt är Håkan som naturligtvis får skorna.
Förhoppningsvis kommer jag kunna publicera en bild på Håkan med sina nya skor nästa vecka.

Inom kort kommer jag sätta ut fler plagg från paralympics så håll koll här.
See you vandra i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0