Träning med Danska landslaget

Haj po daj

Normala människor ligger kanske hemma en söndag morgon om man är ledig men jag fick frågan om jag och Stefan kunde tänka oss att sparra mot det danska landslaget som förbereder Sig för B Em som går i Italien nästa helg.
Självfallet ställer man upp då det bjuds på matchtillfälle och kan vi göra nåt för att våra danska kamrater får en så bra uppladdning så möjligt så är det bara ännu roligare.



Vi spelade två matcher där mitt lag förlorade den första och vann den andra. Det började lite segt och ringrostigt för egen del men lossnade mer ju längre matchen pågick men framförallt var det riktigt kul att lira match igen.

Vad gäller danskarnas form så vill jag bara säga att om det finns nåt lag som är dumma nog att underskatta de så lär man åka på en rejäl dansk skalle.

Resten av söndagen ägnas åt att klaga på olika skador och verk efter två matcher och planering av mitt kommande Vlogg projekt.

Imorgon händer det spännande saker som bl.a. Involverar dansk tv så glöm inte att klicka på RSS länken till vänster för att inte missa något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0