Lång men rolig dag

Hej
Jag är nog en av världens mest morgontrötta person på jorden. Fast när jag tänker efter så delar jag nog den platsen med min lagkamrat och vän Stefan.
Vissa dagar är jag så trött att jag behöver spola vatten i en halvtimme innan jag vaknar till liv.

Idag var det inget undantag och kl 06.03 var jag i badkaret och svor över alla morgonpigga människor och de som bokat in mig på så tidiga uppdrag.

Lite frukost och en kopp kaffe senare var jag äntligen igång och på väg mot dagens första goalballinstruktörs uppdrag på Munkhetteskolan i Malmö och elever i årskurs sju.
Trots att deras idrottshall egentligen var för liten så blev det väldigt lyckat och alla elever verkade väldigt nöjda.
Dagens bästa var ändå en klass ifrån Vellinge gymnasieskola som på ett väldigt engagerat sätt tog till sig det vi erbjöd på Fifh. Eleverna får alltid prova att spela goalball och rullstolsbasket.

Min långa dag avslutades med ett två timmar goalballpass så nu checkar jag ut för idag.
På bilden ser man mig tillsammans med eleverna på Vellinge gymnasieskolans samhälle klass.


Kommentarer
Postat av: Elever från Sundsgymnasiet, Vellinge

Tack så jätte mycket för igår! Det var mycket lärorikt och en riktig upplevelse. Lycka till i Rio de Janeiro! :D

/ Emelie, Hanna, Rebecca och Louise!

Svar: Hej tjejer Tack själva. Ni var riktigt duktiga! kul att ni läst min blogg :-) hoppas ni vill följa mig och även sprida ut min blogg. Kram Fatmir
Fatmir Seremeti

2012-10-12 @ 09:12:31
Postat av: Ann-Lis

Så himla kul att du har lagt bilden på oss. För mig var besöket hos er på fifh veckans höjdpunkt. Det känns bra att göra något som är riktigt roligt och lärorikt med sin klass. Man känner sig så välkommen hos er. Ni är grymma! Tack Fatmir! Hälsa Mattias och Rasmus. Vi ses igen!Ann-Lis

Svar: Hej :-) alltid kul med en så rolig klass. ni är alltid välkomna.
Fatmir Seremeti

2012-10-12 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0