Känns nog så här att ha mens

Hej bloggen

Idag har det varit en sån där tråkig och ovanligt vanlig grå dag. Ni vet, en sån där dag där man bara lunkar fram och allt känns jobbigt. En dag då man slår på autopiloten och fakesmilet och bara kör.

Känner mig energilös och trött, nästan som när man håller på att bli sjuk fast ändå inte. Dessutom har jag världens träningsvärk efter senaste gympasset, mest i magtrakten.

Det är väl priset jag får betala för att jag latat mig för länge efter Paralympics.

Kan ändå inte låta bli att undra om inte det är precis så här det känns att ha mens? Hade faktiskt näsblod igår :-)


Kommentarer
Postat av: Meg

Fan vad du ska klaga! Jag kan säga så här mycket, det du känner är inget mot vad man känner när man har mens! Så skärp dig! :P

Svar: Jag är ju grym på att klaga :-) och inte nog med det... jag gör det med stil!
Fatmir Seremeti

2012-10-17 @ 10:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0