Hjälp det svider!!!

Kära blogg

Ligger i sängen och försöker sova men just nu verkar det vara en omöjlig uppgift.

Efter två goalballmatcher tidigare idag så har jag fått världens skav och värmeutslag på knäna utav knäskydden.

Ligger just nu med benen utanför täcket och öppet fönster för att det ska kännas någorlunda ok men det sviiiider ändå.

Ibland är det faktiskt synd om mig på riktigt...

Alla tips och trix tas tacksamt emot i kommentarsfältet till det här inlägget. Även tips på hur jag ska undvika det här är välkomna.
Nej jag tänker inte sluta med goalball så tänk inte ens tanken på att skriva det. :-)

God natt då



Kommentarer
Postat av: Hulken

Kissa på knäna så hjälper det ;-)

Svar: hmm ska man själv kissa på sina egna knän eller ska man låta någon annan göra det?
Fatmir Seremeti

2012-10-15 @ 16:46:09
Postat av: Anonym

Nylonstrumpor. Passar dig nog perfekt!

2012-10-16 @ 23:07:57
Postat av: Anonym

Nylonstrumpor. Passar dig perfekt!

Svar: Jag har tänkt tanken och skulle inte tveka :-)
Fatmir Seremeti

2012-10-16 @ 23:08:56
Postat av: Carro

Jag vet, var ju innebandy målvakt förut. Jag hade barnpuder under knäskydden=inga utslag:-) Kunde jag berättat för dig för länge sedan:-)

Svar: Hej :-) Du får hänga med nästa gång vi går ut i huvudstan. Tack för tipset! ska testa.
Ha de bäst!
PS vi kanske ses nästa helg om du är funkis då?
Fatmir Seremeti

2012-10-28 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0