Fula finnar och en vanlig lördag

Hejsan

Alla får ju finnar då och då och på mig har de en tendens att visa sig på ställen där de gör mest ont.
Denna gång precis över höger ögonbryn.

Som de flesta har jag testat olika metoder, inte för att jag har några egentliga problem med finnar men kan bara inte låta bli att störa mig på de ändå.

Det värsta är när folk får för sig att klämma en sån där finne och jag blir jävligt förbannad men på ett sätt som går över rätt fort.

Förutom att klämma finnar så har jag klippt mig och till och med hunnit med ett ganska intensivt löppas på gymet.
Imorgon ska jag sparra mot Danska landslaget som förbereder sig för B EM senare i oktober. Ska bli skit skoj.

See you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0