Elitidrottare har också barn

Hej på er alla :-)

Det är riktigt kul att fler och fler läser minn blogg. Önskar bara att fler hade vågat lämna kommentarer här på bloggen istället för att skicka mail. Hjälp mig att sprida bloggen ännu mer genom att länka tex på Facebook.

Som elitidrottare är man ofta iväg mycket ifrån nära och kära och har man barn så kan det ibland bli riktigt jobbigt.

Det gäller att man värkligen passar på att omgås och ta vara på alla tillfällen som erbjuds.

Idag har jag verkligen njutit av att vara ledig och jag och mina tre stjärnor har passat på att vara ute i solen. Vi hängde en lång stund i lekplatsen men det blev såklart även en stund fotboll :-)

Dagen avslutades med pizza, läsk och tv spel.Såna här dagar är vad livet ibland handlar om!


Kommentarer
Postat av: fifi

Hej käre fatmir! din stavning är inte korrekt:-) hahahaha.....

2012-10-21 @ 00:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0