Det är synd om mig. Jag är synskadad :p

Hej på er alla jävla normalt seende folk. Hoppas ni njuter av att med era egna ögon själva kunna läsa det här. För att jag ska kunna läsa det jag själv har skrivit så har jag en talsyntes med världens sexigaste röst (nooot) som läser högt åt mig.

Ja visst är det synd om mig? Jag har ett jobb som är roligt och varierande och där jag dessutom får utöva min idrott på arbetstid. Jag har genom min idrott fått uppleva resmål och sånt som många bara drömmer om. Jag köper de allra senaste pryllarna.
Ja, jag erkänner jag är lite sån som vill ha det senaste och bästa. Varför skulle jag nöja mig med nåt när jag kan få nåt bättre?
Jag har stöttande och bästa familj och vänner men ändå klagar jag!






Jag klagar för att jag kan och ibland är det dessutom jävligt skönt att klaga.
Du vet väl att jag inte kan stå i kön som alla andra för att jag är synskadad.
Du förstår väl att jag inte kan komma i tid och hålla mig till regler som alla andra för det är synd om mig :-)

Haha jag är nog världsbäst på att utnyttja min synskada till min fördel.
Har jag ändå fått min synskada så tänker jag använda det fullt ut.
Till de synkapitalister som tjuvkikar på snygga rumpor, bröst eller annat lockande på håll och tänker att det är synd om oss som missar sånt har jag följande att säga er.
Många av oss synskadade har någon sorts inbyggd radar för sånt och när du står på håll och glor så får vi känna.

Tycker nog att det trots allt inte är så synd om mig när allt kommer omkring :-)

Hejdå på er så länge och glöm inte att kommentera förra inlägget om du vill ha ett par skit snygga skor helt gratis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0