Danska skådespelerskan Mille Lehfeldt provar goalball

Idag har jag tillsamans med mina lag kamrater på Fifh introducerat goalball för den danska skådespelerskan Mille Lehfeld inför dansk tv.
Mille är kanske mest känd för sin medverkan i filmen Flamman och citronen där man bl.a. Hittar skådespelare som Mads Mikkelsen.
Mille har en del att fila på om hon vill bli goalball proffs men klarade sig väldigt bra för att vara hennes första kontakt med sporten.

Dessa uppdrag är väldigt roliga och givande men framförallt bra uppmärksamhet för vår idrott och så får jag synas ännu mer :-)


Ja jag vet att jag har uppmärksamhets behov och ju mer jag är i centrum ju bättre trivs jag. That's just me ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0