Alla som är nåt stödjer Cancerfonden!

Tjenis på er alla roliga folk där ute i höst mörkret.

Jag tror stenhårt på att även den lilla människan kan göra skillnad.
Det behövs inte mycket för att göra skillnad. Jag brukar tex samla ihop kläder från kompisar för att skicka till behövande i mitt gamla hemland Kosovo. Vår familj har tex betalat studentavgifter för att folk som inte har det så bra och inte har råd med det själva ändå ska kunna få en utbildning och så småningom kanske få ett jobb.
För mig är det självklart att stödja Cancerfonden med en förvisso litet bidrag men bättre än inget.

Man kan tex skicka ett sms till 72988 som jag gjort och få en Rosa bandet bild.
Jag vill inte tjata eller pracka på er nåt meeeen alla som är nåt stödjer Cancerfonden!;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0