Förbannade jävla hundlort!!!!!!

Hej!

Idag tänkte jag egentligen bara skriva nåt kort om att dagen varit bra och att det känns bra inför helgens tävling men på väg till gymet förändrades mitt humör rätt kraftigt.

Jag gick och blev ledsagad av brorsan och vi skulle bara göra ett snabbt besök på hemmakväll för att lämna tillbaka några filmer som förövrigt och som vanligt var sena. På väg till bilen känner jag att jag trampar på nåt mjukt och aningen halt och jag frågar brorsan vad det var för nåt men han hade inte sätt nåt och vi avfärda det som nåt löv eller nåt åt det hållet.
Väl in i bilen börjar det lukta ordentligt så jag frågar om inte han fisit och han nekar men precis när han avslutat orden så tittar vi på varandra och släpper ut ett samfäldigt "hundbajs"

Det vi trodde var ett löv var i själva fallet hundbajs och jag blev rasande för att behöva tvätta bort bajs ifrån mina joggingskor och han blev förbannad över att denna bajskletiga sko nu fanns i hans splitter nya bil.

Jag tror att jag slog nåt sorts rekord i svordomar som jag inte tänker skriva här men min orubbliga åsikt är att vissa förbannade jävla människor inte borde få ha husdjur.

Vill man ha djur får man för i helvete även plocka upp efter de...

Nu ska ni inte tro att jag inte tycker om djur och jag skulle till och med kunna tänka mig att skaffa en hund om tiden hade räckt till men ogillar verkligen folk som inte plockar upp efter sina hundar.

Jag undrar vad dessa äckliga människor hade tänkt om jag sket ute på gatan och nån av de gick och trampade i det???

Min uppladdning inför dagens träningspass bestod således av att stå och tvätta av skorna grundligt och länge till ackompanjemang av en sång innehållande många hårda och fula ord så när jag väl var klar till att börja träna så var jag inte arg längre.

Haha undrar vad folk som hörde min sång tänkte? Ärligt talat, I don't give a fuck!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0