Shopping och Hockey

Efter en hel dags resande kom vi äntligen fram till vårt hotel i Montreal Kanada och jag hann knappt lägga mig ner i sängen innan jag somnade.
Idag har dock varit en väldigt händelserik dag med shopping och ishockey.
Jag skulle ju inte handla så mycket men det blev faktiskt saker jag behöver som en ny lacoste tröja och en halsduk för här är det ju faktiskt ganska kallt.
På kvällen blev det ishockey  i Belcentre där vi fick se tabel jumbon Montreal Canadians förnedra Detroit Redwings med hela 7 - 2.
Imorgon väntar en tre timmars lång guidad tur i Montreal och ev ett ställe som heter Biodome där man får se bl.a isbjörn och pingviner och kanske lite mer shopping men tänker inte handla nåt :-)
Vår första match är på fredag kan knappt vänta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0