Tuff dag på Bosön

Stockholm 19 mars 2011

Efter en god natts sömn var det så dags för frukost kl 08.00 och kl 09.30 var det dags för dagens första goalballpas.

Först på schemat var det spel på kortare plan i syfte om att pressa försvaret där det ena laget spelar utan glasögon och sätter högt tryck på lagets ytterkanter. 

Jag kände mig lite seg på morgonkvisten men det blev bättre ju längre dagen fortskred och dessutom blev det mer matchspel senare på dagen vilket höjer motivationen avsevärt. 

Nu är jag så där lagom trött och sängen skriker efter mig men sitter vid fönstret som står vidöppet och försöker kyla ner mina knän som jag lyckats bränna då jag spelat med knäskydden innanför spelbyxorna.

Imorgon förmiddag väntar en match mellan mig, Niklas och Stefan mot Mikael, Piotr och Magnus samt lite laginfo och sen får vi se vad som händer mer. 

Jag går och lägger mig nu med en bra känsla i kroppen för trots att det varit en tuff och lång dag idag så känns det i stort bra, framförallt andra halvan av dagen. 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0