Från Vilnius till Stockholm

Stockholm 17 mars 2011

Det har snart gått en vecka sedan träningslägret i Litauen som för övrigt blev riktigt lyckad på många sätt och som gav oerhört mycket i uppladdningen till IBSA worldgames i Turkiet.

Det känns som att formen stiger för varje dag och insattsen i Litauen vittnade om att så är fallet.

Under veckan har jag varit på en casting i Malmö för ett äventyrsprogram som ska gå på SVT under hösten men som ska spelas in redan i maj och lite opptimistiskt nog sökte jag in men insåg ganska snabbt att jag inte kommer att få ihop det och drog mig ur i Onsdags. 

Det hade varit riktigt roligt att vara med i programmet och uppleva ett sånt fantastiskt äventyr men ibland måste man bara inse att man inte kan göra allt. 

Idag reste jag till Stockholm för ännu ett träningsläger inför paralympics kvalet och denna gång fick vi åka till huvudstan redan på torsdagen då vi får vara med på nåt som heter IBSAcamp där hela truppen som ska åka till IBSA worldgames träffas och lär känna varandra, får en massa information och även lite klädesuttdelning.

Förutom goalball så finns här också aktiva innom simning, friidrott och judo. 

På fredag kväll vidtar vårt eget goalball läger och min förhoppning är att det blir mycket spelträning även denna gång. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0