Bosön bra men hemma bäst!

Trelleborg 21 mars 2011

Det kändes segt redan när klockan ringde igår morse och jag kände av två tuffa träningsdagar i kroppen då vi skulle äta frukost.

Det blev en match som det var utlovat mellan mig, Niklas och Stefan mot Mickael, Magnus och Piort och efter att vi låg under med 7 - 5 i halvlek men vände och vann matchen med 14 - 10 egentligen utan att på något sätt imponera varken försvars eller anfallsmässigt.

Efter matchen intog vi en sedvanlig god lunch i Bosöns restaurang och avslutade lägret med ytterligare info om Turkiet och kommande läger nästa helg i Malmö.

Resan till Malmö var en av md mest tråkiga hittills och måste bero på att jag var väldigt trött men trots det kunde jag inte sova något på tåget.

Idag Har jag känt mig trött hela dagen så där på ett sätt som när man håller på att bli sjuk men det bryter inte riktigt ut så jag har bestämt mig för att det inte blir någon träning de närmasee dagarna för att inte riskera något.

Nu är en riktigt skit dag snart slut och sängen kallar men lovar redan nu de i min närmaste omgivning att imorgon kommer jag att vara på bättre humör då jag tjurat en aning idag.

Ibland måste till och med jag få lov att tjura :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0