Dagen efter årets första träningsläger

Måndag 10 jan

Dagen efter första träningslägret för i år allt som vanligt kan man kanske tro men så är det faktistk inte riktigt.

Normalt har man träningsvärk och är omänskligt trött efter årets första träningsläger efter jul och nyår och speciellt om man har varit sjuk men inte denna gång.
Då är det kanske på sin plats att säga att jag kanske inte tog ut mig tillräckligt eller att intensiteten varit för låg men det kan jag försäkra om att så inte var fallet.

visst är man lite stel på sina ställen men inte alls som det brukar vara så här års kan bara vara ett resultat av den fantastiska fysträningen som jag lagt ner senaste året och som kommer att fortsätta en bit in i mars innan paralympicskvalet.

Det känns värkligen som att det börjar vända nu och att formen så smått börjat peka uppåt igen efter en jobbig och tung period där inte mycket stämt rent goalballmässigt.

Det var ett roligt läger och jag längtar redan till nästa sammankomst med landslaget om två veckor då vi ska åka till Pajulahti Finland för en träningsturnering mot Finland, Litauen, Kanada, england och Slovenien. 
Läs mer på landslagsbloggen på mina länkar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0