12:e säsongen i rödsvart tröja har börjat!

Trelleborg tisdag 12 jan 2011

Igår måndag var det dags för mitt 12:e säsongstart och klubbens 20:e år och ingen mjukstart blev det direkt.

Det var fullsatt på träningen och vi spelade en 50 minuters match utan stopp som slutade hela 13 - 13.
Kände mig hyfsad ok efter en tuff träningshelg i Stockholm fast intensiteten inte riktigt var det samma här.

Förutom att goalballsektionen fyller 20 år i år så har det även hänt en del organisatoriska förändringar som till mycket liknar föregående år men den största förändringen är nog att vi fått in en ny lagledare vid namn asra Karamehmedovic.

asra är en god vän till mig och har hjälpt till som funktionär på våra tävlingar under en längre tid och det gläder mig att hon nu tagit steget vidare in i klubben som ledare. 

förövrigt väntar en hel del roliga utmaningar och evenemang i klubblaget i år så som Malmö open, träningshelg med världsmästarna Litauen och SM guldet ska försvaras för att bara nämna några av händelserna. 
 


Kommentarer
Postat av: Dzenko

tack för igår Fatmir! Och du e inte den enda som e glad över att Azra e med oss!



Vi e på väg mot ett fantastiskt 2011! :D

2011-01-11 @ 23:36:23
Postat av: azra

Men grabbar vad ni är snälla!



Är ni såhär snälla får jag väl tänka om och kaaanske tvätta era skydd haha, men som sagt, kanske!



Vi ses på måndag!

2011-01-14 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0