Sheffield nästa

Trelleborg 16 februari 2011

Knappt har Malmö Open hunnit lägga sig innan nästa turnering står för dörren. 

den här gången är det landslagsturnering i Engelska Sheffield och avresa sker imorgon torsdag.

Vi kommer att spela 7 matcher enligt följande schema (OBS) lokal tid. 

18:e feb 
09.40 Sverige - Turkiet 
12.00 Sverige - Grekland 
14.20 Sverige - Slovenien 
18.40 Sverige - England 

19:e feb 
09.40 Sverige - Tyskland 
11.30 Sverige - algeriet 
13.50 Sverige - Spanien 

Turkiet, slovenien och Spanien återfinns i vår grupp på IBSA world games i Turkiet i april och det ska blir extra kul att spela mot turkarna då de visade bra form på B-EM förra året och jag har inte mött de på evigheter. 

Det finns så klart en enorm revanch lusta mot resterande lag sen sist. 
Algeriet har jag inte sätt sedan VM men det är ett bra lag som aldrig ger sig. 

Under Malmö open drog jag på mig en liten sträckning i handleden i min skottarm men i skrivande stund känns den ok men har inte provat skjuta nåt med den sedan Malmö Open. 
Sen i söndags har det bara blivit ett träningspass i återhämtningssyfte och det känns som att kroppen mår fint. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0