Dag två i turkiet

Antalya 3 april 2011

Det är relativt svårt att komma åt internet här på hotellet och därför lite svårt att uppdatera bloggen men försöker uppdatera så ofta jag kan.

Efter en lång resa kom vi fram tll hotellet vid 22.00 i fredags och fick sitta i lobbyn och vänta i mer än två timmar tills vi fick våra rum

Efter en kort natt var det frukost på det enorma hotellet och sedan en lång väntan till synklasificering.

När vi väl kom fram till klassificeringen så blev det åter problem med organisationen och som vanligt en del väntetid. Vi började med klassificeringen kl 16.30 och var färdiga ca 21.00
Sammantaget så jag inte nöjd med den Turkiska tidsorganisationen :)

Igår han vi även med ett träningspas i en av spelhallarna där vi fick känna på golvet och ljudet och spontant känner jag att jag kommer att gilla båda golv och ljud. Blir lite problem ifall det rägnar då det är plåttak men lite störmoment får man ju räkna med.

Idag är det bara vila på shemat och dagens höjdpunkt blir att spöagrabbarna i TV spel och sen har jag bokat tid för Turkiskt bad med aromamassage, ansiktsbehandling och skrubbning.

IMORGON BÖRJAR TURNERINGEN OCH MATCH MOT IRAK, KAN KNAPPT VÄNTA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0