Landslagsläger 16 - 17 oktober

Äntligen var det dags för ännu ett träningsläger med det svenska landslaget på himmaplan
Äntligen var det dags för ännu ett träningsläger med svenska landslaget och till min stora glädje så höls den även denna gång på min himma plan Fifh hallen.

Det blev en mycket rolig och matchintensiv helg där jag fick spela med och mot nästa alla och fick verkligen testa min förmåga.

Det känns riktigt kul att vi är så många på landslaglägren och att även konkuransen hårdnar.

Det känns även riktigt roligt att min klubbkompis och lovande talangen dzenan ajdinovic fick mäta sina krafter för första gången i landslaget och gjorde det mycket bra!

Det är kul att han går in och tar för sig redan på första lägret trots att han bara är 15 år gammal.

För min egen del gick det förvånandsvärt bra med tanke på att jag så sent som i tisdags drabbades av om i halsen, feber och inte riktigt är återställd ännu.
Det mest positiva är mitt skytte som utvecklas hela tiden!

Detta har jag vår fystränare Kenneth Riggberger att tacka mycket för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0