Tung helg på Stockholm games

Det blev defenitivt inte som planerat för min del under Stockholm games då jag efter några veckors sjukdom och plötsliga resa till Kosovo skulle spela match igen. 

Det blev inte bättre då vi i sista stund fick veta att det tredje laget Hammarby ställer in sin medverkan pga sjukdom. 
Det lilla gnusta av motivation försvann då vi fick veta att vi skulle spela 5 matcher mot IFAS som förvisso är ett riktigt bra lag men som vi känner allt för väl. 

Efter en del förhandlingar bestämdes att vi enbart skulle spela tre matcher på lördagen och två mixmatcher på söndagen. 

För min egen del gick det tungt inte minnst tekniskt då jag saknade tajming och inte riktigt hade ork att spela hela matcher. 

En hyfsad lägsta nivå ändå men börjar lite gran undra när jag ska få vara frisk under en längre period så att jag kan träna och tävla i lugn och ro. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0