Landslagstävling i Slovenien

 

Känslan efter SM guldet har knappt hunnit lägga sig innan det är dags att åka på nästa tävling.

 

Det är en landslags tävling i Slovenien och en viktig turnering för vår uppladdning inför VM.

Turneringen spelas i Slovenska turistparadiset Izola under fredag 14 maj och lördag 15 maj.

 

Jag känner mig fortsatt i bra form och redo att prestera. Kan knappt vänta till den första matchen börjar. Dessvärre finns det inget spelschema färdigt och vi kommer inte att få nåt spelschema förrän vi är på plats av olika andledningar men den största anledningen är vulkan utbrottet som gör att vi inte riktigt vet exakt vilka lag som kommer.

 

För en komplett lista över vilka lag som anmällt sig till tävlingen kan du läsa på landslagsbloggen bland mina länkar.

 

Det är nu drygt en månad innan vi åker till VM och det är viktigt att vi ser positiva tendenser i både Slovenien men också i kommande tävling och träningsläger i England i slutet av maj.

 

Känslan efter SM är att vi är på rätt väg och att samtliga landslagspelare höjt sig kraftigt sedan tävlingen i Litauen. Personligen känner jag mig bättre och bättre för varje träningspass och hoppas kunna få ut max i Slovenien.

 

Mer info och spelschema kommer förhoppningsvis under helgen då jag hoppas att det finns internet där vi ska bo.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0