Genrep i England

Genrep i England

 

Imorgon torsdag kl 05.40 är det samling på Svågertorp för avresa mot manchester England.

 

Vi är inbjudna av engelsmännen för en uppvisningsmatch under fredagen på Paralympic world games som kommer att spelas inför mycket publik och nationell TV i form av BBC sport.

 

Efter uppvisningsmatchen reser vi till Sheffield som är värdstad för VM där vi ska träna både själva och tillsammans med England i själva VM arenan. Det är en otrolig möjlighet för oss att komma dit så här dags och känna in både atmosfären och uppleva faciliteterna, allt ifrån golv och akustik men även allt runt omkring.

 

Det är oerhört viktigt inte minst ur det mentala planet att man är så förberedd så möjligt inför ett stort mästerskap som VM och jag kan ärligt säga att så här förberedda rent planerings mässigt har vi nog aldrig varit.

Jag är oerhört taggad och kan knappt vänta tills det smäller på fredag då vi ska visa vad vi går för.

 

Jag har känt mig lite krasslig de senaste dagarna men tror inte att det blir några problem att prestera på fredag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0