En ledig helg!!

 

 

Snart är denna otroligt sköna helg över och jag börjar fundera på vart den tagit vägen?

 

Efter det sista träningspasset med intervaller i fredags kväll kände jag att nu behöver jag en helg helt utan måsten och bara vila upp mig.

 

Efter en lång sovmorgon började jag lördagen med en balanserad frukost med allt tillbehör man kan tänka sig en sån där dag man inte har brottom till någon taxi, jobb eller annat måste.  Efter frukosten bestämde jag, min kusin, Florim och hans flickvän för att gå och se syrrans pojkvän spela fotbolls match i division sju och det blev en spännande match som slutade 2 – 2.

 

Efter fotbolls matchen drog vi iväg till Malmö för lite shopping och trots att jag bara skulle hänga med och egentligen inte behövde handla något så blev det ändå två par skor, ett par jogging skor för det har jag ju alltid nytta av och ett par skit snygga adidas skor för vardags bruk.

För att toppa det hela kunde jag inte låta bli att köpa en hatt som jag faktiskt tänkt använda i sommar.

 

När så shoppingen var avklarat och något fattigare blev det grillning med vänner och familj i det underbara vädret.

 

Under söndagen blev det inte mer än en promenad i mina nya jogging skor och samkväm med barnen! Sammantaget en riktigt skön och återhämtande helg för den tuffa vecka som väntar med avresa mot manchester, England på torsdag och match mot England inför nationell tv under fredagen för att följas upp med trärningsläger i VM arenan under helgen i Shefield.

 

Det märks att det börjar dra ihop sig till VM och att det nu är drygt tre veckor innan avresa.

Vi är nu i slutfasen av vår VM satsning och är beredda att göra vårt yttersta för  att ta medalj.

Jag är otroligt peppad och känner at formen bara stiger för varje dag och kan jag bara få vara helt frisk och kry så kommer det bli hur bra som helst.

 

Här kommer ett klipp på ett pepptalk som kan få en idrotts hjärta att hoppa ur bröstkorgen!

 

I am a champion

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0