Riktigt bra träningpass

vi är nu tillbaks på hotellet, nuduschade och fräscha efter ett riktigt bra träningspass.

Det är helt klart att vi gillar golvet allihop och att golvet är identiskt med golvet på Paralympics 2008.

alla såg pigga ut och det känns som att vi knappt kan vänta tills det hela drar igång på söndag.

Nu är det middag på hotellet och sen lite egen tid.

Imorgon väntar ännu ett pass då vi även får tillfälle at träna 15 minuter i den andra hallen som också används som spelhall.

det känns riktigt bra i kroppen för egen del och taggningen är också där.

Nu jävlar smäller det.

Kommentarer
Postat av: Mize

Glädjer mig att läsa om läget därborta å att du e taggad o att det flyter på!



Ikväll hade jag på mig ett par väl använda goalballknäskydd när jag låg i trädgården o rensade rabatter - allt för att få en VM-känsla här hemma inför söndagen! :)



2010-06-18 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0