Formen stiger med 12 dagar kvar

Det är nu 12 dagar kvar och jag känner mig som en tiger som knappt kan vänta tills det smäller på allvar den 20:e juni kl 10 lokal tid mot Danmark.

Sitter framför min dator och tänker tillbaks på de senaste månaderna av träning och tävling där det bara gått frammåt och att jag faktiskt aldrig kännt mig så förberedd rent fysiskt och goalballmässigt inför ett mästerskap som detta.

jag känner mig oerhört stark och explosiv och känner att jag verkligen får ut det på banan. jag skjuter bättre än någonsin och gör fler mål än vad jag tidigare gjort samtidigt som jag håller en väldigt hög lägsta nivå.

Det känns oerhört bra att vi har varit i sheffield och tränat på det golv som vi ska spela på för då vet jag precis vad som väntar.

En mycket nöjd Fatmir stänger nu ner och går och lägger sig för att vara så pigg som det nu går på träningen kl halv åtta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0