Semestern är slut..

jag har nu klarat av de två jobbigaste dagarna efter min semester och jag kan säga att jag lätt med tanke på vädret skulle kunna fortsätta ha semester en månad till men man måste ju jobba också säger de som vet.

Igår var jag med på det första träningspasset med boll sedan VM och det känndes riktigt roligt att vara tillbaks på banan igen. Tack vare att jag hållt igång kondition och styrka under semestern så hade jag inte tappat något i de bitarna men lite ringrostighet i tajmingen kunde skönjas.

Kan även avslöja att jag kommer vara en av de första i Sverige som får en Iphone4 på fredag och jag kan knappt vänta.

Dessutom tycker jag att det är oerhört roligt att ett stort företag som apple bygger in hjälpmedel som faktiskt fungerar i sina produkter som standard.

Kan knappt vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0