Välkommen till min blogg!

Hej och välkommen till min blogg!  Först och främst, gott nytt år och lycka till med allt under det nya året!

På den här bloggen kommer ni kunna följa min väg till VM. Träning, tävlingar såväl som det vardagliga livet. Alla som känner mig vet om att det alltid händer saker kring mig och det kommer nog att bli en hel del att läsa både roligt och intressant.

Jag är inte en van bloggare men förhoppningsvis kommer detta att flyta på och att jag kan bjuda på en hel del kul och intressant på mitt äventyr fram till VM och naturligtvis det stora målet PARALYMPICS.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Gahne

Fatmir!

Jag har läst din blogg och jag måste berömma dig för det du har skrivit, intressant, lättläst på ett trevligt berättande språk. Eftersom jag har lite koll på din karriär så var det jättekul att läsa om

dina egna tankar och din egen berättelse kring alla turer i din goalballvärld. Jag ser fram emot att följa din utveckling framöver och önskar dig lycka till med satsningen mot kommande mål.

Kram Yvonne G.

2010-01-05 @ 21:15:23
URL: http://goalballfatmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0