Uppstartsläger första dagen

Äntligen var det dags och trots tidig väckning och frukost 07.30 så såg jag fram emot att spela men dagen blev inte riktigt som jag had önskat. Det kändes tungt och segt i kroppen och inte riktigt allärt i sinnet heller som det brukar vara. Kanske inte så konstig t med tanke på jul och nyårs uppehållet men en som jag vill alltid prestera. Det gick bättre efter den uppfriskande lunchen men jag kom trots det inte upp på en godkänd insats då de enkla misstagen fortsatte att komma och stundtals kändes det som att jag inte riktigt ville vara där. I det hela taget var det en klen och en ganska usel insats från min del men även de bästa har ju sina dåliga dagar. Imorgon är det en ny dag och det är bara at ta nya tag och komma igen. Lite bättre inställning och vilja så ken det bli en bra helg trots dagens dåliga insats. Allt var ju faktiskt inte dåligt och det gäller att glömma det som var dåligt och ta med det som var bra och bygga vidare på det. Nu sitter jag i mitt rum på Scandic malmen i Stockholm, mätt och belåten efter den fantastiska biff med kantarellsås som vi åt på en lokal krog vid bubbängs hallen. Nu blir det film i form av Bruno, kaffe sedan leggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0