Ny Sponsor - Sports Club Oasen

Jag kan nu stolt presentera att jag sedan i november 2009 har en mycket generös sponsrings avtal med Sports Club Oasen i trelleborg vilket innebär att jag nu har dygnet runt tillgång till gym och konditions maskiner samt alla grupp pass som finns tillgängliga. '

Förutom toppklassig utrustning och obegränsade öppettider har jag även full support av mycket trevlig och välutbildad personal.

Den här sponsringen gör det möjligt för mig att förlägga större delen av mina fyspass i Trelleborg då jag är närmare hem och barn. Detta gör att jag blir mer flexibel och kan utnyttja och distribuera min tid på ett mycket bättre sätt än innan.

Ser verkligen framemot samarbetet med Sports Club Oasen

Foto kommer inom kort

www.sportscluboasen.se


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad kul!! och även bra för dig ! :)

2010-01-06 @ 21:20:05
URL: http://fotoboustedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0