Klubblagets första träning!

Igår måndag var det äntligen dags för årets första klubblagsträning. Det är kul att komma igång med vardagsträningen men det som gör träningen speciellt rolig och spännande iår till skillnad från tidigare starter är det nya upplägget som införts vilket innebär att vi nu kan tuffa till träningen ytterligare då tillgången till kvalitativa elitspelare blivit mycket bättre tack vare sektionens goda sammarbete med dansk goalball. träningen började med sedvanlig uppvärmning och sedan var det bara fokus på spel först i blandade lag och sedan en ren elit match vilken blev en riktigt kul och tuff kamp där mitt lag vann med 5-4. Kände mig stel och ganska sliten efter helgens landslagsläger men är trots det ganska nöjd med insatsen. Jag började stelt och aningen långsam i rörelsemönstret men kom igång mer och mer. Jag har bara positiva känslor efter det första goalballpasset på fifh hallen och ser fram emot nästa träning som är på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0