Första landslagsturneringen 2010

Imorgon fredag är det äntligen dags för avfärd mot årets första landslagstävling i finska Onela utanför Helsingfors. Jag ser fram emot att entligen få spela match igen och se hur man står sig mot bra internationellt motstånd Den här turneringen ser vi som en uppstarts turnering efter juluppehållet samtidigt som det är ett bra sätt att fördela speltid och ge alla spelare välbehövlig rutin inför det som kommer senare i år. Det känns som jag börjat detta året på en högre nivå än förra året och om saker och ting flyter så kommer detta året att bli en succe. Det känns extra roligt att få möta Israel då jag aldrig spelat eller sätt de innan. Det enda orosmomentet just nu är min ömande höft som inte riktigt vill bli bra men ska nog få ordning på denockså så småningom. Enligt informationen vi fått ut så finns det internet där vi ska bo under tävlingen och jag kommer att uppdatera bloggen så ofta jag kan. De lag vi möter är följande och tiderna är finsk tid dvs en timmefter svensk tid. Lördag 23/1 10.45 Sverige - Israel 16.15 Sverige - Finland 2 19.55 Sverige - Finland 1 Söndag 24/1 10.45 Sverige - Litauen 14.25 Brons match 16.15 Final

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0