tre dagar kvar!!!

Det är nu tre dagar kvar till det smäller på allvar och spänningen höjs. Det blev ett lättare goalball pass idag kl 07.30 och vila på kvällen. det återstår endast ett pass innan tävlingen börjar och jag känner mig så förberedd som jag kan vara så här dags på året. Det ska bli riktigt kul att spela match igen och det är ju trots allt därför man tränar så mycket som man gör och hittar motivationen. Att spela på hemma plan eller näst intill hemmaplan då man faktiskt bara bor i en förort till Malmö :) är extra roligt och för första gången sedan goalball tävlingen startade på malmö open så ska vi byta hall till den hyper fräscha Kulladal sporthall. Det är lite anorlunda golv på den nya hallen än vad vi är vana vid men efter de otaliga träningsläger man gjort på Gubbängshallen i Stockholm så är detta ett golv som inte skrämmer mig alls. Tvärtom så tror jag att jag kan få bra nytta av ett sånt här golv inte minnst när jag studsar bollen. nu ska jag studsa vidare med kvällen då matlagning står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0