Styrketester, matchträning och mongolisk bufee

I lördags morse var det så dags för ännu ett landslagsläger och denna gång i Malmö.

Lägret började med styrketester på Malmö idrotts akademin för att se utvecklingen sen sist och för att vara ärlig så är jag nog lite missnöjd med testerna trots framsteg.
Bara att jobba vidare och tro på det man gör så är jag övertygad om att det kommer att ge resultat när det väl ska göra det.

Efter lunch på nyöppnade Ore12 på mobilia så var det äntligen dags för matchspel och då skulle vi spela fullängdmatcher med 2x12 min.
På kvällen blev det ett besök på en av malmös Mongoliska resturanger och det blev oerhört uppskattad.

Söndagen ägnades åt en miniturnering och planering av kommande år.

Jag är i stort nöjd med min insats i helgen och kände att det var betydligt bättre än förra träningshelgen för en månad sedan men tycker ändå att det går riktigt tungt nu och kroppen svarar inte riktigt på det som man vill att den ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0