Födelsedag !

Idag lördag 10:e april fyller jag 27 år. en ganska vanlig dag förutom alla gratulationer och presenter. Det blev middag med familj, tårta och kaffe, inget stort. Det var ett tag sen jag skrev i bloggen och då hade jag precis kommit tillbaks efter attt ha varit sjuk och det har varit en fantastiskt bra träningsvecka sen dess. Imorgon, ett år äldre, bättre, snyggare och klokare åker jag tillsammans med mitt klubblag till Köpenhamn för träningsmatcher och genrep mot det danska landslaget. Det är som vanligt oerhört kul att få spela match och se hur man ligger i formkurvan men jag är lite orolig över hur kroppen tar en hel dags matchning efter att ha varit sjuk så länge. Jag får känna efter hur kroppen känns och kanske inte pressa för hårt så här en vecka efter att ha varit sjuk men det känns oerhört bra i kroppen idag och tror inte att det komer vara något problem. under morgondagen kommer vi att spela ett antal träningsmatcher mot Det danska landslaget vilka kommer att bli lite av ett test för vårt lagspel inför kommande sM i Eskilstuna om knappt en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0